הוסף לעגלה

מפרידי שומנים אוטומטיים למחצה, רבע אוטומטיים ולא אוטומטיים עם פתח יניקה למיכלית בתחתית מיכל המפריד של חברת "קסל" (גרמניה). Kessel

ל- EasyClean Free Auto Mix & Pump של חברת KESSEL יש הרבה מה להציע: משאבה לסילוק ושטיפה, מערכת shredder-mix לסירקולציה והומוגנית של תכולת המיכל, יחידת בקרה להפעלת התוכנית וצינור סילוק ישיר. תכולת המיכל הסגור מועברת דרך צינורות המותקנים באופן קבוע לתוך רכב הסילוק בעזרת משאבת המפריד.

מפרידי השומנים נעים מאוטומטי לגמרי, חצי אוטומטי, רבע אוטומטי ולא אוטומטי זמינים בגדלים נומינליים NS 2 עד NS 10, שמספיק לרוב העסקים כמו מסעדות ובתי מלון. מפריד זה זמין גם בגדלים נומינליים NS 15 עד NS 50 עבור כמויות גדולות יותר של שפכים. בנוסף, אנו מציעים גם פתרונות פרטניים לדרישות ספציפיות ולמצבי התקנה.

9300X.01/XX
אחריות: שנתיים מיום הקניה
זמן אספקה: 45 ימים
חשוב לנו שתדעו:
  • אחריות: שנתיים מיום הקניה  
  • עלות המשלוח תיסגר במעמד העיסקה, קניה מאובטחת ושירות לקוחות מעולה 
שנתיים מיום הקניה חודשי אחריות
משלוח חינם משלוח חינם
קניה בטוחה

פרטים טכניים

פרטי המוצר
  • טפל בשומנים במיקצועיות :
  • שומן ושמן נכנסים לשפכים של עסקים רבים בתחום הסעדה ועיבוד מזון (למשל מסעדות , בתי מלון, שירותי כביש מהיר וקצבים). לשפכים יש דרך ארוכה לעבור עד שיגיעו למתקן טיהור השפכים הבא. כמות של שומן ושאריות מזון משתרעות במערכות הניקוז. התוצאה היא סתימת צנרת, מטרדי קורוזיה וריח ופגיעה בתפקוד תחנות הטיפול וההרמה בשפכים. לפיכך, המחוקק דורש להתקין מפרידי שומנים לפי EN 1825 או DIN 4040 בבתי עסק בהם מייצרים מים שומניים.
  • מפריד שומן עצמאי מותקן באזור נגיש בבניין, בדרך כלל במרתף. המקום הפנוי בחדרים שמסביב אינו אידיאלי לרוב להובלת חפצים גדולים כגון מפרידי שומנים. מפרידי השומנים שלנו מותאמים לכך ולכן הם צרים במיוחד. בנוסף, כל הטכנולוגיה משולבת על שטח הבסיס של המיכל ולכן ניתן להצבה ליד הקיר כדי לחסוך במקום. עבור כניסות מצומצמות במיוחד, אנו מציעים גם את EasyClean Modular המורכב ישירות במקום.